Hej jeg har lige installeret mit nye motherboard men jeg kan ikke komme ind i windåsen. BIOS viser min disk med de rigtige oplysninger men Windows kommer bare og spørger om jeg vil starte windows i fejlsikret tilstand, og når jeg så vælger en af de 5 muligheder aå begynder den at lave noget men inde Windows bootscreenen kommer op så genstarter pcen.
Prøv inde i bios og sætte ram timings til spd og inde i overclock menyen skal du sætte performans settings til slow. Kortet kan være lidt underlig når man ikke kender den.
Jeg har kun en disk i med WInXP på dog er winxp installeret med et andet motherboard i men det burde da ikke gøre at den ikke kan boote eller tager jeg fejl skal man formatere når man "kun" skifter motherboard!
Du kan køre en reparation af XP, og dermed redde data osv. Det er ikke den optimale løsning, det bedste er en formattering, men hvis det er for at redde et eller andet kan det bruges. Det er dog ikke altid at det virker, men de fleste gange gør det.
Har fornylig lavet en backup så jeg formatere bare skidtet. Mange tak for den hurtige hjælp i denne tråd. 5 stjerne til alle jer engarede buddys!! Youre the best of the best :i
Jeg har nu fået pcen op at kører men nu driller mit wireless lan card, pcen siger at device eller driver ikke er klar. Betyder det at kortet er dødt eller er det fordi at jeg ikke har fået driven til at koble sig sammen med wireless lan kortet.