Computer messe i viborg :D

Diverse d.  17. september. 2005, skrevet af Kim Leo
Vist: 186 gange.

Kim

Superbruger
Tilføjet:
17-09-2005 16:23:19
Svar/Indlæg:
772/50
Hey, ville lige høre hvad i syns :), syns det var meget fedt, jeg kunne dog ikke finde nVidia's stand nogen steder :/, men ja hehe vandt en steelpad fra vores dejlige side her :D og dem jeg gik sammen med vandt lian li mussemåtten :P.. vi gad ikke blive der for at vinde Grafikkortet :P.. mødte så godtnok kun Red martian, som jeg fik hilst på :) syns det var cool nok :D fedt porjekt Ht/OC havde gang i :D så en 3.4@5GHz med en mach:).

KAK1000

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2005 20:39:58
Svar/Indlæg:
248/37
jeg syntes det var lidt tomt derinde, men så nåede jeg til HT/OC standen som jeg blev meget overrasket over, damn der var sgu gang i den....

ellers må jeg sige der var ikke så meget gang i den, ud over asus boden, min ven blev totalt overfaldt af en asus fyr

med hensyn til AMD syntes jeg godt de kunne gøre det lidt bedre

Kim

Superbruger
Tilføjet:
19-09-2005 13:34:49
Svar/Indlæg:
772/50
#1 hehe ok så kun ham asus manden sidde og snakke i telefon eller prøve at læse et blad :D.., ja AMD's stand var ikke super :/ men ok de var heller ikke skrevet på som udstillere.. og fuck den var ond den X2 4200 han rodede med :D.. men ja :/ han mente et tidspunkt helt bestemt at Turion var til Socket 939 :/ måtte mig og en ven lige rette ham hehe :P...

Intels og M$'s HDTV stand var meget cool hehe sad ved den 62" plasmasvin :D damn nice kvalitet, men ja Intels egen stand passede ikke rigtig ind :P, der kom næsten ikke nogen.

foo

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2005 09:43:52
Svar/Indlæg:
1685/240
det er underligt til de messer....

Sidste år havde AMD heller ikke en særlig stor stand, det var lige deromkring hvor de lancerede A64, men der stod ikke nogen demonstration af CPU'en - de pleje rikke at have en særlig stor stand, m. hensyn til ASUS så havde de en utroligt kedelig stand, for selvom de nok havde en af de største så stod der ikke rigtig nogen folk derovre, og de havde heller ikke rigtig noget at vise frem, næsten alt stod stadig i kasser - og de to japsere sad bag deres bærbare hele tiden....

HT/OC standen var den der stod flest folk ved stortset hele tiden, hvilket jo er rigtig fedt, men vi lavede så også alle de der sjove ting som at lege med Mach II, havde flere fede vand-spande stående (Lockheed's og LeeLoo's) så vi havde de ting som folk syntes er sjove at se på, en ting jeg ikke så nogen andre steder...

Syntes også det er sjovt at LG havde bil-simulator lige over fro vores stand, og alligevel stod folk ved os.. hehe... :)