Hmm, lyd vil næppe - da det er en del af spillet, men winamp vil vel hvis det er det du mener...
Og de mange små ting windows bruger vil sikkert også bruge den anden, men... - Det er meget lidt, og en venice anvender ramne en tand bedre end X2'eren, tror det opvejer og mere til - tror faktisk 3500+ er en lille smule hurtigere...
3500+ har nok også et overlegent OC protentiale, however kan man som jeg tidligere nævnte presse sine ram mere med en X2, og nej... Jeg gidder ikke høre fra folk med X2 herinde fra at det ikke passer ;) - Så skal de ihvertilfælde være kompetente med HW, rigtig kompetente... - For uden at træde nogen over tæerne kan jeg sige at det ikke er alle der er lige gode til at konfigurere hardware... - Langt fra.. :|
Og nej, det skal ikke forstå's som jeg siger at jeg er guruen selv, det skal forstå's som at der altid er folk der er bedre - Og har snakket ret så meget med Sampsa om dette emne, og tror han er alle her fra siden overlegen hva konfigurationer angår.. :| (med nogle få undtagelser...)