Hej alle
Nu har jeg fulgt denne diskussion på klods hold de sidste timer, og jeg må indrømme, at jeg ærligt talt har lidt svært ved ikke at trække på smilebåndet.. :e
Erroneus, du er jo tydeligvis ude på at starte en krig blandt danske hardwaresites.. Jeg håber ikke, at du repræsenterer Hardware-Test.dk, for så har de da godt nok skudt sig selv i foden noget så grumt!
Undertegnede er bruger på en række sites, da jeg altid søger den bedste information og ikke favoriserer et særligt site - ligesom jeg både køber Privat Computer og PC Planet ;)
Ser vi på de andre, respekterede danske sites er TweakUp.dk eksempelvis ikke hoppet med på vognen - og tak for det! Du latterliggør Hardware-Test.dk med dine personangreb og din umodne måde at "forsvare" dit yndlingssite på. (Note til andre læsere: Du forsvarer ikke denne side, du pisser derimod på indehaverne og andre læsere, hvilket irriterer mig og gør mig vred!)
Erroneus, det er da ret så morsomt, at du kritiserer den kære Sander Sassen for at have haft forskellige user accounts i et specifikt forum på. Jeg tjekkede dine links, og du har selv 2 brugere på den side. Det er da for griner haha ;)
Erroneus, jeg er glad for dit morsomme indlæg, så kom jeg da ud af tågerne fra byturen i går og fik et gratis, godt grin.
Thank God du ikke er skribent her på siden - men heldigvis kan man jo "klikke udenom", hvis du skulle vise dig på dén front :x