regcleaner

Diverse d.  20. september. 2005, skrevet af System
Vist: 174 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
20-09-2005 20:01:49
Svar/Indlæg:
0/11005
hej, jeg har et problem.. jeg ved ikke hvor ellers jeg skal stille dette spørgsmål.

jeg har downloadet en regcleaner og så tænkte jeg fedt, nu sletter jeg bare det hele - problemet er bare jeg åbenbart har slettet noget forkert :S
nu er min computer fuldstændig fucked up, den virker slet ikke - når jeg trykker på denne computer går den automatisk ind i søg, når jeg trykker på et af mine programmer så enten åbner den det slet ikke, eller giver mig en fejl.

nogle der ved hvad jeg kan gøre?

hvis det er nogen hjælp så var det RegCleaner by Jouni Vuoro som kan findes på dette link:http://www.worldstart.com/week...

jeg er desperat - jeg er syg og jeg pissekeder mig når min computer ikke virker.

på forhånd tak,
frank.
Nic-hlas

Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2005 23:24:08
Svar/Indlæg:
1245/162
hvis du har windows XP kan du prøve at genoprette et gandannelses punkt?

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
21-09-2005 23:51:32
Svar/Indlæg:
14079/622
Ja gør det.. evt ind i Fejlsikret og så gør det.

Det virkede for mig engang :)

foo

Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2005 13:32:16
Svar/Indlæg:
1685/240
ellers må du desværre formatere og geninstallere hvis ovenstående ikke virker...

Registreringsdatbasen er lidt af et minefelt at bevæge sig ind i... man kommer nemt til at slette noget forkert, så det er lidt farligt...

Medmindre du ved helt præcist hvilke nøgler du har slettet for meget, så har du ikke rigtig nogen anden chance end system-gendannelse for at gensabe de mistede nøgler...

\\foo`