Nyt MS Ergonomisk tastatur erfaringer

Diverse d.  21. september. 2005, skrevet af naxos
Vist: 189 gange.

naxos
 
Overclocker
Tilføjet:
21-09-2005 21:31:24
Svar/Indlæg:
39/29
Er der nogen der endnu har prøvet dette tastatur?

http://edbpriser.dk/Listprices...

beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2005 22:12:17
Svar/Indlæg:
3943/44
Har ikke prøvet det men det lyder sku godt at de sender knæk tastaturer på markedet igen - så mangler vi bare logitech - har lige købt bærbar som rent faktisk erstatter stationær



Beaviz
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2005 22:25:24
Svar/Indlæg:
3214/18
Jeg syntes at det er meget svært at vænne sig til sådan et "knækket" tastatur. Har prøvet et et par gange og det er stort set umuligt at skrive på for mig. Tror virkelig det tager langt tid at vænne sig til, når man har hamret i et "almindeligt" tastatur i årevis.

Men du kan jo prøve at købe det. Der er jo heldigvis 14 dages fortrydelsesret hvis du køber det over nettet. Så hvis du ikke kan vænne dig til det eller fortryder køber, så få pengene tilbage eller byt til et "almindeligt".



Kim
 
Superbruger
Tilføjet:
21-09-2005 22:39:40
Svar/Indlæg:
772/50
#2 det er så lækkert når man vænner sig til det :D lige i starten havde jeg også svært ved at ramme tasterne men efter et stykke tid og så slapper man maks af i skuldrene, lige nu skriver jeg på en bærbar og jeg kan mærke det i ryggen, når jeg sidder med mit eget MS natural pro derhjemme så slapper jeg helt af det føles helt naturligt :P.. det er damn nice mit eget, jeg så den henne ved messen i viborg, den her er faktisk endnu bedre :D tasterne er nice derpå og der er nice plads til hænderne(ved godt det lydder dumt men try), jeg tror næsten lige jeg smider den her i indkøbskurven :D damn nice faktisk :D..

#0 du har lige kostet mig 400,-!! :P..



Bigbird
 
Overclocker
Tilføjet:
21-09-2005 23:36:45
Svar/Indlæg:
99/9
Glæder mig til den dag, at ham manden der ødelagde Microsoft Keysboards, får et ordenligt los i røven..

Her tænker jeg naturligvis på den belastende F-Lock tast som de har sat på.. Fordi det er da helt naturligt at man ønsker at bruger DERES F taster per standard, og derved ikke kunne bruge dem normalt..

Taler på egne vegner, samt alle de kunder som vores sælgere har solgt de møj keyboards til...



Beaviz
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-09-2005 11:42:04
Svar/Indlæg:
3214/18
#4 Øhhmm... Du mener Logitech ikke?



k-roy
 
Superbruger
Tilføjet:
22-09-2005 12:27:43
Svar/Indlæg:
133/28
Det ligner jo bare en kopi af logitech's...
De har lavet en fuldstændig magen til i lidt anden farver ik.
Men ja har selv sådan et... må sige at jeg er godt tilfreds, man skal self venne sig til at tasterne sidder anderledes men det går ret stærkt