Hey.. hvad kan jeg gøre ved min pc, vil gerne opgradere den men ved ikke helt om det er klogt.. hva skal jeg gøre har pt 4-5000 kr til opgradering skal jeg gemme dem eller hva skal jeg gøre?? Specs: intel p4 1,7 512 rd ram ati radeon 9800 pro clocket til en XT skod gammelt bundkort. ?? ellers spørg:P
Det ser fint ud, men jeg behøver ikke et nyt kabinet, det behøver ikke se ud af så meget, jeg har også en dvd brænder (extern) men ved ikke om jeg har brug for en ny hd?? har en 120 gb og en 250 gb WD (er mest til det mærke)??
Så kan du smidt lidt xtra efter nyt kabi eller en ny harddisk, hvis du mener du gider bruge penge på det. Du kan evt. også bruge nogle penge på at gøre computeren støjsvag.
Med disse dele vil du i hvert fald ikke have de store problemer med at få det til at virke. Abit's bundkort er jo nogle af de nemmeste af gå til :)
nice.. jeg var ved at kigge på #7 det mobo der er der har både agp og pci express.. ville det ikke være en fordel til fremtiden, hvis jeg nu får råd til et 7800 gfx??