[EDIT] Tænk jer nu om! /B@NG [/EDIT]
FX57 er en god CPU til at overclocke på - men uden overclock er det den surverent hurtigeste på markedet, punktum...
Skal ikke kunne snørkle mig ind i købers hjerne, men jeg ville personligt (nu ser vi bort fra pris) hellere have en CPU der var TOPPEN her og nu, end have en som var middel her og nu, og senere ville være dem som er TOPPEN nu overlegen, men når den er det er den en svagpisser kontra de andre tilgængelige..
Nævnte BH5 da det netop drejer sig om et system der skal stock speed - og derfor er 200mhz ydelsen det vigtigeste?? :| - Endvidere kan de et pænt overclock, og fordi af hvad jeg har hørt skulle 2GBHS som jeg også nævnte være det klart bedste 2gb kit, og tilmed være til en fair pris...
Endvidere kan begge ram clockes til 245mhz eller deromkring, GH som 1gb kit nooget højere..
Mvh. 12k
PS: Ja value ram er klart mest value/money, men nu er budgettet ikke et problem i dette tilfælde, endvidere synes jeg dog sub 1500 for et 1gb kit GH er et røverkøb ;) - For de levere virkelig kickass performance..