Overclocker
Tilføjet:
23-09-2005 17:26:54
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg har et kæmpe problem med mit grafikkort eller dets drivere, men jeg kan ikke gennemskue det, og jeg er bange for at jeg bliver nød til at sende hele min computer derind. Håber i kan hjælpe mig, da jeg har prøvet på MANGE fora!
Når jeg ude i windows scroller ned af en side, kommer der en hel masse små pixels i forskellige farver, og inde i forskellige spil kommer de og forsvinder hurtigt sammen med grafikfejl! (textures som udvider sig til steder de ikke skal være... eller bare underlige farver :S) i CS går compen helt i stå efter en 5-10 mins spillen.
Jeg har døjet med dette længe, men sidst jeg fik problemet skiftede jeg mit bundkort ud, og tog alle mine fans fra (da jeg troede det var mangel på strøm) og problemet stoppede. Hvis jeg skifter drivere hjælper det ikke, det er væk i et par timer og kan nemt fremprovokeres. Jeg har haft sendt mit grafikkort ind til garanti-ting, men de sagde at de ikke fandt nogle fejl. Jeg har også sat mit grafikkort i en anden computer i meget kort tid, men jeg har ikke kunnet se noget. Jeg er bange for det kræver en kæmpe undersøgelse hvis kilden skal findes.
Men nu er det så vendt tilbage og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg kan gøre ved det. Jeg er som sagt bange for at jeg skal sende den til en expert og betalt i dyre domme, men jeg vil prøve på nogle Foums først... indtil videre er der ikke sket noget.. :/
Jeg har et billede af fejlene når man scroller ned af en side, hvis i er interesserede?... (ved ikke hvor jeg kan uploade)
Skriv endelig hvis i har spørgsmål, og vi kan sagtens også skrive over mail hvis i har tænkt jer at hjælpe en stakkels fortabt sjæl :'(