😛 ... okay.. ja aner ikke hvad det betyder. Men han sagde også den var rimelig fin. Det er en skærm der har været brugt til noget grafisk tegning i et eller andet firma, så de smed bare nogle af de skærme ud til fordel for nogle nye lækre fladskærme...
#6 Det er rigtig, 50 cm. Jeg må dog sige at springet fra 19" til 21" er rimelig stort. Min 19" bruger jeg stadig til LAN, da IBM'eren er alt for tung at slæbe rundt på, men det føles som at sidde og arbejde ved en 15" - man bliver hurtigt forvent.
jeps.. ved det... Men det fordi jeg har en Nokia skærm nu.. øhm 20-21 tommer... og den er også 50cm ... Men er vist noget ældre end den IBM, og desuden heller ikke HELT flad.. Så tror bare jeg skifter den ud til IBM skærmen. Tror det er en betydelig bedre skærm. Selvom jeg dog har været glad for Nokia`en...
Hehe.. Lige på nuværende tidspunkt tror jeg ikke lige jeg har plads til to skærme i det format *GG* 8) ... Men ja idéen er da fin nok :e .. Men bliver sQ nok lidt upopulær hvis jeg stiller begge skærme op i min kærestes og mig lille lejlighed på 50kvm.. Der er rigeligt pladsmangel i forvejen...
Øhm.. Kan godt nok ikke lige huske hvad model det er.. Kan jeg lige lure når jeg kommer hjem fra arbejde. Fik dog også denne skærm på nogen lunde samme vis.. Dog gratis af min storebror som havde fået den af en som også arbejde i et firma hvor skærmene skulle skiftes ud........