Reservoir flækket.

Vandkøling d.  26. september. 2005, skrevet af Broendum_
Vist: 475 gange.

Broendum_

Overclocker
Tilføjet:
26-09-2005 15:01:55
Svar/Indlæg:
160/22
Heysa

Igår da jeg kom hjem fra besøg hos min bedste mor, var mit reservoir flækket og min computer var slukket pga. varme :'( Jeg havde bare almendeligt væske i den (demi vand, glykol, frugtfarve, supercool.. ja jeg ved godt det er for mange ting, men burde ikke forsage flækket plastic/acryl), altså ikke noget der burde kunne få mit reservoir til at flække.. det er Tank O' Magic , som er i ordenligt kvalitet, men er det noget der sker? Er meget bange for jeg har fået futtet noget af i min computer..

Men er det normalt at sådan noget bare flækker? Og er der noget garenti på hvis det er, har købt det brugt af en mate.

EDIT: Er bange for den er brandt af da den var slukket da jeg kom hjem igår, og gætter på det var pga. varmen, men hvad går koldt først CPU eller gfx? Fordi computeren slukker vel når cpu er en hvis tempratur ikke?

The

Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2005 15:10:37
Svar/Indlæg:
2651/179
Hvad er brændt af ?<I> Prøv at hiv hardwaren ud. Lugt til cpu og gfx og kig efter brændmærker.</I>

Garanti ? <I>
Prøv at send dem en mail. Men tror da der må være garanti på det

Tør det hele med en hårtørre inden du tænder computéren igen, for hvis der er nogle vanddråber i, så kortslutter det. </I>

Mvh.</I>

Black

Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2005 15:19:12
Svar/Indlæg:
2749/122
#1 han spørg ikke om der er garanti på cpu + gfx.. han spørg om han har garanti på sin tankomatik..

#0 prøv at start svinet op når du får nyt resuar.. så kan du jo finde ud af om den er død eller hvad der er sket ... men en go ide er nok at tage en hår tørre og give det hele en omgang med.. hvis nu der er kommet lidt vand på noget hardware.. ;)

Broendum_

Overclocker
Tilføjet:
26-09-2005 16:13:16
Svar/Indlæg:
160/22
Resvior sidder eksternt heldigvis, så der er ikke vand på noget af hardwaren, og fik den os til start i windows igår, der hvor den skriver velkommen, men så frøs den ellers også efter det, og gav mig sort skærm hvis jeg prøvede at starte op igen..

Men er det noget der sker normalt? for syntes ikke det virker særlig normalt.

teko

Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2005 18:48:00
Svar/Indlæg:
873/19
Har du prøvet at cleare bios? Det hjalp med mig da jeg havde nogenlunde samme problem.. GFX havde desværre taget lidt skade, men ellers var alt iorden..

Broendum_

Overclocker
Tilføjet:
27-09-2005 15:33:44
Svar/Indlæg:
160/22
Min computer virker fint , heldigvis - længe leve "luk ned når du bliver for varm computer" funktionen 8), men nu skal jeg bare finde ud af om jeg kan "lappe" mit nuværende resvior.