#17 nu skal du passe på :D han påstod også hårdnakket at en Turion kørte på Socket 939:p.. ej kunne godt forestille mig AMD prøver at smide fokus'en over på X2 CPU'er så vi både ser A64 X2, FX X2, og Turion X2 skulle også være på vej :D.. men holder så på at sempr0n skal blive ved med at være Singelcore da ja hehe hr. og Fru jensen har ikke noget at bruge en dualcore, hvertfald ikke de næste par år.. kunne godt forestille mig AMD droppe M2 da ja DDR II er jo ikke rigtig DDR 1 overlegen på nogen måde, hvertfald ikke hvad jeg ved af, hastigheds mæssigt er det også omkring det samme hvis man bruge samme timings, det eneste der er med DDR II er at den æder mindre V.. men ja vil hellere se noget udvikling som f.eks højere frekvens, lavere timings og mindre V :D, men ja når man er stor nok kan man jo lave noget crap og endda slippe godt fra det ^o) det har vi jo set hos et meget stort firma i elektronik verdenen :D..
#0 BTW fedt oc :D havde jeg råd havde jeg købt en Dualcore og været helt i ekstase :P.. bare den 4200+ der var til messen i viborg var så mega nice :D.. synd du er gået fra den, det er da voldsomme spil du spiller siden ja :S at du disher en Dualcore der std køre 2.4 for en Singelcore 2.6'er.. når mit system er oc'et køre jeg 2.4 på min Socket 754 CPU (clawhammer = 1Mb L2) og 224 på rammene og med mit godt oc'et R9800Pro jeg spiller da det hele uden problemer :D, men ja sådan er vi jo alle forskellige :D..