Elitebruger
Tilføjet:
26-09-2005 23:19:02
Svar/Indlæg:
1081/251
Jeg så fik jeg mit nye grafik kort. Jeg gik fra en X600pro 128MB til en X800GT 256MB. Men jeg har et problem. Jeg kan ikke få det nye kort til at køre som jeg gerne vil have det til. Altså efter install kommer der en fejl med at der ikke er fundet et ATI kort i min pc. Jeg har prøvet at køre med ATI's drivers og så har jeg prøvet at køre med Omega's men jeg får stadig fejl. Så gik jeg ind og lavet en download fra de driver som powercolor har lavet til det kort og det køre heller ikke. hmmmmm ja så prøvet jeg at køre med de drivers der var med på en cd og det fik da mit kort til at næsten køre. jeg får stadig fejl efter opstart og jeg kan kun spille i 1024 hvis jeg går i 1280 så går mit kort ned efter 2-3 min spil. nogle der har en ide til hvad jeg skal prøve.
hver gang jeg har prøvet en ny driver har jeg lavet en uninstall først..
nu har jeg sat min X600 i igen og så kommer samme fejl. kan det passe jeg skal ud i en format eller kan jeg få et program som kan ryde helt op i mine drivers???
Plase help jeg gider ikke lave format.... det tager jo 1 dag før alt er oppe at køre igen..