er der nogen der kan fortælle mig hvorfor min puter er begyndt at genstarte hele tiden den når ikke engang at boote windows den har kørt upåklageligt lige til igår aftes.
den når kun der til hvor den skulle loade win men så går det galt først troede jeg det var biosen den var gal med har prøvet at opdatere men det bliver det ikke bedre af
nej jeg ved sku ikke hvad den går amork over lige pluselig min kone sad og spillede på kom og vind da den gik i selvsving men vis det er virus hvodan finder jeg så ud af det når den ikke vil boote
tænk engang det samme skete for min da min kone sad og spillede på kom og vind og der var det en ram blok som af en eller anden grund var blevet ustabil
Virker lidt spild af penge at købe nyt Mobo på grund af den fejl... som Assassin siger så prøv at reinstall win eller bare reparer den. ellers prøv at smide disken i en anden pc og boot op tjek den for virus,
Bruger du deamon tool??? har prøvet at lige netop det program pludselig gav det problem..... mener det er ver 3.47 der gav problevet ver 3.41 har jeg ikke haft de probz med....
jeg tror at de der kommet med ram problemerne har ret men jeg har ikke mulighed for at teste dem da jeg kun har en DDR klods i og bundkortet kan kun køre DDR og ungernes køre kun SD-ram så det må nok vente til imogen så må jeg jo prøve at købe nogle nye
Holder altså stadig på virus... Lyder os mærkeligt at der ikk kommer nogen fejl bip eller noget hvis det er hardware? ved ik har aldrig oplevet det, eller jo med virus har jeg set det.
ja det var jo også min første tanke at det måtte være virus men nu har jeg prøvet at koble alt fra der ikke var nødvendigt men den bliver ved med at genstarte og det var kun mit grafikkort og mit floppy derv der var sat til
jo men selv når min Hd er koblet fra genstarter den så det kan vel dårligt være min windows-setup der laver balade og den er heller ikke meget for at lukke mig ind i bios-setup så jo har overvejet om man skulle tage ti liter vand og hæle ned i den så har den da en grund til ikke og virke :p
jeg kan ikke komme ind har også prøvet at clear cmos men det hjælper ikke og den tæller ramene findt op så jeg ved snart ikke hvad det kan være selv om jeg piller alt fra genstarter den
jo du har ganske ret de er begyndt at bule og den store der sider lige under agp-slotet er åben der er kommet noget guligt ud af så den hedder nok et nyt mobo nogen gode anbefalinger
hej jeg har samme mobo og jeg har også fået lidt af samme problem , den genstarter i spil og har svært ved at boote op , og på elektrolytterne på mobo bulledede der ligsom noget ud på toppen af lytterne , ?:(