Hej Lars
Så er jeg kommet så småt tilbage, efter min store NEDGANG, efter jeg solgte min Mach 2 køler... Jeg har selvfølgelig kunnet mærke en stor perfomance forskel, fra mine små 5Ghz til mine std. 3800... Jeg er dybt imponeret over hvor vildt dette bundkort kan clocke... jeg købte jo kortet nogenlunde samtidig med dig i foråret... men da jeg ikke have en bedre kompressor, var min kamp mod MHz ligesom overstået meget hurtigt... Jeg går og venter på at der kommer en bedre køleløsning fra enten Asetek eller ETC... Det kunne være rart, hvis der kunne komme noget køling, som kunne tage nogle flere Watt....
Jeg ramte så vidt jeg husker 352FSB, og så kunne min Mach unit ikke klare mere... det var rigtig træls...
Da jeg ikke følte jeg fik nok ud af min køling, og pga. mit lille studieværelse, havde jeg ikke lyst til at have min mach kørende 24/7... det var for belastende der aldrig var ro... men nu flytter jeg snart, og så må jeg håbe der kommer noget vildere køling...
Hvis ikke, må jeg jo bare ud og investere i noget Mach 2 GT eller lign. For voldclocke skal jeg nok igang med igen...
Jeg syntes det er SÅ vildt, at du har ramt 400Mhz FSB... det er for vildt... Det fatter jeg slet ikke... Men nå ja, der skal jo være noget forskel fra en alm. Mach 2 og så en Mach 2 GT.. he he..
Lige en sidste ting... det strømstik du har siddende på bundkortet, ved siden af ATX-stikket... hvad bruger du det til ??
Jeg troede kun man brugte det hvis man ikke havde mulighed for at sætte det der 4/8 stiks P4 stik på, som sidder i toppen ved cpu'en... ?:(
Keep up the good work..
Capiz 8)