Databutikken.com (Sverige)

Diverse d.  29. september. 2005, skrevet af Lars M
Vist: 311 gange.

Lars
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2005 18:05:45
Svar/Indlæg:
1633/76
Er der nogen herinde som har nogen erfaringer med ovennævnte butik?

Tweaking
 
Overclocker
Tilføjet:
29-09-2005 18:06:44
Svar/Indlæg:
32/4
De er helt fine. Købte mit X800XTPE gennem dem. Ingen problemer. God forhandler.



Westvind
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2005 18:14:13
Svar/Indlæg:
227/16
Jeg købte en Innovatec Cool-Matic NV40/45 hos dem.

Fin og hurtig service, ingen probs.



Lusingando.
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2005 18:17:45
Svar/Indlæg:
1015/47
Købte min Raptor og Hitachi disk dér.. Har aldrig set et par harddiske som var pakket så godt ind.

Kan klart anbefale dem som forhandler.



Lars
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2005 18:18:55
Svar/Indlæg:
1633/76
Det er fordi at de har fået 7800GT til en meget rimelig pris, men underligt nok står der at de først får det på lager 2020-05-10

http://www.databutikken.com/dk...



Black
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2005 19:22:58
Svar/Indlæg:
2749/122
#0 eneste ulempe er hvis du skal RMA`e noget.. da de snakker svensk i de mails du får hvis du sender dem mail og ska ha svar.. samt at det er besværligt/dyrt at RMA`e og retunerer.. ;)





Sandi.dk
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2005 19:42:29
Svar/Indlæg:
362/13
Jep b.A.2 du har helt ret. Jeg har nu fået byttet et Radeon 9600 pro med dual dvi 3 gange x( :x :( .
Kortet koster 1000.- men jeg har betalt 3x150.- for rma :00
Naturligvis + første gang jeg fik det tilsendt 55,-
Men de er venlige og hurtige. Det er tiden fra post danmark der er lang :l 5-7 dage.

René



Karsten-B
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2005 20:21:43
Svar/Indlæg:
1248/70
Jeg kan kun give #5 og #6 helt ret x( x( x( af samme grund gider jeg ikke handle der mere.

de er ligeledes MEGET restriktive i deres RMA behandling. (de kunne godtgøre at jeg selv havde skiftet en NB-køler på et Abit IC7-G bundkort, som jeg havde fået tilsendt direkte fra Abit i Holland og selv om ikke direkte havde noget at gøre med den aktuelle RMA sag afviste de den på dette grundlag og henviste mig direkte til Abit i holland (hvilket jo slet ikke kunne betale sig, fragtmæssigt)

Sådan foregår det i hvertfald ikke hos hverken SHG.dk eller Midt-data.dk ved jeg af EGEN erfaring.

Ikke for at være bedrevidend, men dem som "kun" har handlet der og aldrig har haft en RMA-sag kan jo i sagens natur kun bedømme selve købsoplevelsen og dertil kan jeg kun sige godt om den butik men er det så nok ??? ja det må du jo selv (#0) vurdere

---CB