Tak for snakken HT

Om siden d.  01. oktober. 2005, skrevet af vicster
Vist: 578 gange.

vicster

Superbruger
Tilføjet:
01-10-2005 18:37:56
Svar/Indlæg:
178/40
ja den høre måske ikke lige så meget til her.

men ville bare sige tak for snakke ved jeres stand på messen i Valby i dag.

det var nogle lækkere setups som sædvanlig, desværre ikke så meget testing som jeg have håbet lidt på =).
ved ikke om der kommer messe i tappe hallerne igen,
men vis det skulle gå hen og ske, håber jeg da meget på at HT teamet kommer passerende forbi igen og tænker "her kan vi da smide en lækker stand op som vi plejer".
Og vi hungrende nørder får nogle fede beching/clocking/stressing setups som sidst. =)

håber slef. også alle andre der var der havde en god oplevelse, selvom IT messer stadig ikke er slået helt igennem i danmark endnu. desværre :l

Mvh
Vicster

(PS. tak for de de gode råd/vejledning omkring hjemmelavede køle hoveder, asus bundkort fejl etc =). kom hjem og den forbandede Integer fejl er fikset.)

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
01-10-2005 20:04:39
Svar/Indlæg:
14079/622
Vil også gerne sige tak for en fin messe.. fik lige sat ansigt og snakket med et par af jer :)

Fik også en snak med mændene i AMD og ASUS´s stand.. det var sgu sjovt nok :P

Seraph

Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2005 22:28:24
Svar/Indlæg:
624/55
Jepper, fedt at se de setups der var hos hardware-test/oc stand. lidt mere spændende end de andre stands. syns mange af netværksstandende godt kunne have haft lidt opsætningsopvisning eller noget.

Altså vise lidt mere i stedet for at bare stå til rådighed...

Super stand ellers en udmærket messe når man tænker på at det jo ikke er cebit eller noget i nærheden af dens størrelse.
vigtige og interessante producenter på messen 😉 jeg har sq nydt messen, helt sikkert.

Der kunne måske godt være nogle flere af den slags i DK, men det koster jo...

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2005 22:41:06
Svar/Indlæg:
6624/113
Det er os der takker for interessen. :D

steen

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2005 01:33:29
Svar/Indlæg:
2870/65
#Sajmon. Takker for dit lektion omkring vandkøling...det var informativt. BTW: Vi snakkede lidt med dig omkring hvilke programmer jeg bruger til at analysere firewall logs med:

- Firegen, som bruges til at lave grafer over I/O fordelt over tid, IP-addresser, porte og Services m.m.

- Sawmill, som bruges til at tygge logs igenem for Alerts, warnings osv. Sawmill er meget cpu intensiv. Lidt OT.

Det var en god stand i havde sat op der. Nice work. Bliver spændende at kigge med næste gang.

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2005 09:38:46
Svar/Indlæg:
3640/1231
Ja, tak for snakken!

Det var fedt at så mange troppede op, præsenterede sig selv, og blev og snakkede lidt :f

Det er, for os altid fedt at møde jer andre, og det er fedt at kunne vise vores arbejde frem på denne måde.
Vi var i år noget mere forberedt end sidste år, da det jo var vores første gang. Alt var vellykket, konkurrencerne kørte som smurt og der var plads til at alle kunne komme ind og snakke :)

Så vi takker skam også :f