Jeg har læst guides on hvordan man clocker og sådan men der står ikke hvordan man skal gøre det?....der står foreksempel bare man skal prøve at hæve fsb med 5 af gangen men der står ikke nogen steder om hvordan man gør?....
Så jeg vil bare vide om der er programmer til det ligesom der er til gfx så som atitool, rivatuner, ect.
jeg er helt klar over det du siger og bare rolig jeg har fået smøren før så det skræmmer mig ikke 8) Men jeg har et andet topic hvor vi snakker om min PSU.... Det er en chill inovation 400watt men er bange for at den er skod...der er mange der snakker om at deres Chills har brændt deres hardware af...jeg kan nemlig ikke genstarte min computer....hvis jeg gør så slukker den godt nok og starter op men skærmen tænder ikke og mine cd-rom drev bliver ved med at prøve at starte op forfra hele tiden.... så jeg vil gerne vide om der er nogle måder jeg kan teste min PSU's stabilitet på?
men siger i at jeg skal købe ram der er større end det mit bundkort kan klare fordi de er nemmere at clocke? altså købe pc400 eller 3500 til et bundkort der kun kan køre 3200? og er der en måde jeg kan starte min psu når den kun har strøm på og ikke er sluttet til mobo eller noget?
men hvis at det skulle værre kan jeg da markere dem at du skal gå efter. her kommer et link http://up.peecee.dk/view.php?i... og så skal du bare gå efter dem der er markeret