Superbruger
Tilføjet:
02-10-2005 16:12:07
Svar/Indlæg:
35/12
Jeg har lige for nylig haft mit bundkort til at reparation, men det var et andet mærke end det jeg købte jeg fik tilbage. Det er så godt nok bedre, så jeg klager ikke. Men efter jeg fik det nye bundkort er mit grafikkort - et Radeon 9800 Pro - begyndt at crashe når der kommer load på det. Det kan køre fint nok i Windows, og ikke-3d spil og selv i menuerne på de nyere spil, men så snart den arbejder med 3d grafik, så enten slukker skærmen helt eller også formår ATI's driver at "recover".
Jeg har haft problemet før, med en strømforsyning der ikke leverede nok, så der købte jeg en ny på 400 watt. Nu har jeg også købt en større harddisk, på 300GB, og det er lige meget om den er sat til eller ej, så crasher kortet som før. Jeg har også prøvet at trække CD-ROM-drevet fra, men det hjalp heller ikke. Jeg er lidt usikker på om jeg har installeret min harddisk rigtig, men det burde ikke have nogen indflydelse når den stadig crasher selv om den ikke er sat til.
Jeg tvivler højt på et det kan have noget med strømforsyningen at gøre, for selv om det er et bedre bundkort end før, som måske kræver mere, så burde den levere nok.
Specs:
P4 3,0GHz CPU
Radeon 9800 Pro
Asrock P4V88 Bundkort
2x512MB Elixir 3200pc Ram (Har prøvet både med og uden dual channel, ingen forskel)
400 watt PSU
80GB ??? HDD
300GB Seagate Barracuda HDD