Hej nu har jeg efterhånden læst en masse guider om clocking og nu vil jeg selv prøve kræfter med det...jeg skulle aligevel have vandkøling og derofr byder lejligheden sig jo til lidt clock også :e Men så skal jeg jo lige vide vilket bundkort jeg skal have? mit gamle bundkort (kig i profil) er ikke ligefrme det bedste til at clocke med? så hvad vil i foreslå? jeg er ikke helt henne i den ende med xtreme systems og heller ikke så meget for at skulle lave nogle form for mods på bundkortet så det skal selv kunne levere strømen uden at skulle til at pille ved noget...ud over self at skulle hæve V når det bliver nødvendigt! så nogle forslag til hvad der bedst vil passe til netop mit system?
Hvad mener i om et Abit AI7? det ser MEGA SWEET ud! Især den feuture med at man kan clocke inde i windows uden at genstarte! Men hvad mener i om det board?
jow men havde hørt at det var lidt noget lort at gøre det i windows fordi den fcuker op og smadrer systemet? Men det er måske bare en "newb" historie? Men syns i kortet vil være godt og eventuelt sammen med disse ram moduler?
ja lige præcis! også det jeg har læst mig til! og er lidt forelsket i det med de mange volt til ram UDEN at skulle til at mode sit nye mobo :e Kan du og alle andre selvfølgelig, fortælle mig om de ram jeg snakker om ville vreæ gode?