Det var et flot svar.. det har du brugt tid på.. tak for det... Grunden til at jeg ikke har splittet mine forældres computer af er, at jeg selv bor et godt stykke væk fra dem og ikke bare lige kan tage hen og kigge ind i puteren.. ellers havde jeg bestemt også gjort det ;)
Der er jo bestemt et par ting som jeg ikke rigtig bryder mig om ved denne life 3400.. bios er låst, så man ikke kan overclocke eller lave indstillinger ellers.. Pentium 550 som jo er en varm satan og dermed øget strømforbrug (seriøst.. mine forældre har mærket et øget strømforbrug i hjemmet på 800 kr på et år efter de har fået denne computer i stedet for den gamle.. intet andet nyt der bruger strøm er blevet købt) + at der er en larmende cpu køler i
Men hvad jeg godt kan li' er, at man jo får alt det udstyr man ønsker + mere til.. masser af programmer og ting som bluetooth, wifi, tv-kort m.m.. + windows i sig selv.. og alt er samlet og lige til at gå til.. og så til 5000 kr... det er en ok pris..
Nu er jeg lidt nærig ( når jeg nu selv skal sige det :e ), så derfor skal køb af denne størrelse overvejes nøje.. derfor er det godt at høre andre folks meninger..
Jeg går for jeg ved ikke hvilken gang i tænketank og prøver så at tage en beslutning... om det skal være denne spand, en jeg samler selv, eller om jeg skal vente med at købe til et senere tidspunkt.. men er der nogle flere med gode inputs så skriv endelig.. :)