Det var ikke for, at være nedladene, eller ment som personligt angreb (jeg har nu læst mit indlæg igennem flere gange, og ser ikke det du kalder for personlige angreb).
At du vælger, at tage det sådan, må være helt på egen regning. I mine øjen, ser det bare ud til, at når man kan kaste med mudder, tillader man også at få mudder kastet tilbage igen.
Du har jo netop en undskyldning for ikke at kunne høre forskeld på "æ" og "e".
Jeg kan eks. ikke selv høre forskeld på "o" og "å", og endelser. Derfor tager jeg folk der er hæmmet af ordblindhed eller stavning i forsvar, når andre folk begynder at himle op over deres "handikap".
Lige hvad #0 undskyldning er, skal jeg ikke kunne sige, men det bekymrer mig heller ikke.
Du skriver at dine personlige grammatiske evner ikke vedkommer sagen, hvordan kan det så være at #0 grammatiske problemer bliver rodet ind i denne sag, hvor #0 fortæller, han indser sine fejl i rådgivnings tilfælder?
Du skriver også, at jeg burde være godt eksempel medhensyn til forumregler da jeg er administrator, det er så sandt som det er sagt. Men jeg siger jo netop også, at alle skal kunne begå sig i dette forum påtrods af grammatiske evner. Grammatik og stavning er to ting som i mine øjen stort set er ens og ikke kan skildes ad (Ved godt, at de ikke er det - man siger ikke A uden at sige B).
Og ja, det er korrekt, at hvis man sætter komma, punktum og hvad der høre til, så fremmer det læsbarheden. Men det er bare stadig ikke alle, der har evnen til det (inkl. mig selv).
:)