Erfaring med Express Delivery A/S handel?

Diverse d.  05. oktober. 2005, skrevet af RubberDub
Vist: 1078 gange.

RubberDub
 
Overclocker
Tilføjet:
05-10-2005 17:22:27
Svar/Indlæg:
20/8
Jeg fik bestilt lidt for mange af den samme vare da deres hjemme side SELV tilføjer vare hvis man trykker tilbage eller opdatér (F5).

Det så jeg først 1 time efter, kl 22:30 med ordrebekræftigelsen og skriver med det samme at der er sket en fejl og jeg vil afbestille.

Dagen efter kl 14:24 skriver de at "Ordren er desværre afsendt herfra. Du kan selvfølgelig returnere den ene strømforsyning til os". Ja den er fin tænker jeg, jeg afbestilte i go tid!

Nu skriver de at jeg ska oprette en reklamationssag!? hva fanden ska jeg det for? lortet er ikke betalt og ligger på posthuset. Ska jeg bare ignorere dem totalt? En af mine venner har osse haft problemer med dem hvor de ikke kunne levere og nægtede at betale pengene tilbage.

@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
05-10-2005 19:45:45
Svar/Indlæg:
4033/364

du kan jo bare sige til posthuset at du nægter at modtage pakken, så sender de den tilbage uden beregning.. Posten er jo så flink :)

så kan du jo altid bestille en igen..

______________________________________________

ang. det med hjemmesiden, så tror ligger den IKKE en varer EKSTRA i varekurven.. jeg vil skyde på at du har lagt en i varekurven.. trykket tilbage og trykket køb lige efter.. for hvis man trykker tilbage, så loader den ikke siden igen og derved opdaterer varekurven..

Faktisk bør man altid lige tjekke hvad det er man køber (der står trodsalt på siden når man bestiller), så rent juridisk har de formodentlig ikke gjort noget forkert, idet de har fået af vide at du har bestilt 2 PSUer.. Du har omvendt 14 dages returret ifølge købeloven, idet det er postordre... såå....

og ang. retur med penge, så mener jeg at de må være 1 md om det.. og hvis de skriver at varen er i restordre, så har de faktisk mere eller mindre dækket sig ind, da privatpersoner ikke har krav på godtgørelse eller kan hæve købet pga. "langsom" levering.. .

men jeg håber da meget de er gode nok, for har lige bestilt en HD der.. godt nok i restordre, men det er så prisen jeg må betale for at få den 70kr billigere...



RubberDub
 
Overclocker
Tilføjet:
06-10-2005 06:42:28
Svar/Indlæg:
20/8
Så tror jeg at jeg ber de rare mennesker på posthuset om at sende den tilbage. Synes bare de skulle ha skrevet at jeg bare skulle nægte at modtage pakken. Det har jeg oplevet at andre firma´er gør.

Jeg synes så bare det lugter lidt af fusk... de havde 15 timer ca til at stoppe den ordre. +/- den tid de ikke er på arbejde. Så enten er de tungnemme og glemmer at kigge på deres mails eller osse er det luskede forretnings metoder.



@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
06-10-2005 14:48:51
Svar/Indlæg:
4033/364
vil tro at de har nogle på lageret der møder tidligt og pakker tingene og får sendt dem afsted med det samme.. og 15 timer.. tjaaa tror ikke de møder før ved en 9 tiden.. så det kan være at den allerede var sendt afsted .. (det kan du jo se på track n trace nummeret hos postDK)....





Gomi
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-10-2005 15:09:59
Svar/Indlæg:
101/16
Jeg bestilte et grafikkort, som de havde på lager i følge hjemmesiden. Efter tre dage havde jeg stadig ikke hørt noget. Så annullerede ordren godt sur i skralden!

Det må være en del af Midt Data, de ligger samme adresse.



RubberDub
 
Overclocker
Tilføjet:
08-10-2005 07:37:05
Svar/Indlæg:
20/8
Det er samme direktør så vidt jeg husker. Men synes bedre om Midt Data som jeg har handlet hos et par gange.



Gomi
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2005 12:59:56
Svar/Indlæg:
101/16
Jeg har også kun gode erfaringer med Midt Data skal det siges.

Jeg tror de prøver at samle de kunder op som kun kigger på pris og kke på levering og kundeservice.

Jeg handler der i hvert tilfælde ikke mere.



Illisher
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2005 23:40:40
Svar/Indlæg:
2664/97
Så længe man ikke har forudbetalt, så kan man bare grine af dem, når de opfører dig sådan.. det nemmeste for dem selv er netop hvis du nægter modtagelsen. Så ville de nemlig også selv slippe for en masse arbejde med en RMA sag, bare for du sku få pengene tilbage.. + at du slipper for en masse porto



@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
19-10-2005 10:14:39
Svar/Indlæg:
4033/364
well jeg bestilte en hitachi , da en af mine diske crashede.. men den var på restlager med forventet levering efter 6 dage. Fint nok, det kunne jeg vente på, men da en anden disk røg så kunne jeg ikke vente.. og forventet levering var ændret til 20 dage (T7K250).. jeg mailede dem og spurget om de ikke ville sende en Samsung i stedet.. men da jeg ikke kunne vente længe endte det med jeg annullerede handlen , og der var INGEN problemer der..





RubberDub
 
Overclocker
Tilføjet:
19-10-2005 20:40:05
Svar/Indlæg:
20/8
Tja det svinger nok meget med kundeservicen i de forskellige data bikse. De har allesammen en røvfuld kunder, chancen for at de har en dårlig dag den dag men bestiller hos dem, er nok rimlig stor.

Jeg handler kun en gang imellem de mine systemer holder 6 måneder eller mere men jeg bliver da kedeligt skuffet over mindst en butik hver gang. Der er altid problemer i den brance synes jeg.

Desuden hvis de kun engang imellem (alle butikker) snyder en kunde på en eller anden måde, så bliver det jo aldrig "opdaget". Medmindre man kender sin ret og "slå ned" så snart man synes de vakler.



Mykken
 
Overclocker
Tilføjet:
16-11-2005 15:04:42
Svar/Indlæg:
71/15
Også kun gode erfaringer med dem.



#11
mbm
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2005 11:42:09
Svar/Indlæg:
3746/627
Jeg har returneret en vare til dem, som de skulle have modtaget i tirsdags, men på min RMA sag kan jeg se de endnu ikke har modtaget den i dag torsdag.
De svarer heller ikke på mine mails x(
Tror jeg fremover vil være noget forsigtig med at handle steder man ikke kan komme i kontakt med telefonisk.




Sacuni
 
Overclocker
Tilføjet:
26-12-2005 16:27:26
Svar/Indlæg:
24/10
Ingen problemer her. Handlet der mange gange.



#13
zaar
 
Superbruger
Tilføjet:
05-01-2006 08:36:24
Svar/Indlæg:
212/56
Har lige haft er Rma der, pengene kom tilbage efter 2 dage

Zaar



#14
RIA
 
Overclocker
Tilføjet:
14-01-2006 21:35:15
Svar/Indlæg:
5/0
Ja du kan godt få din pakke uden pakkesedlen. Ring til dit posthus med T&T nummeret, så hjælper de dig.

Jeg har kun gode erfaringer med ED.