du kan jo bare sige til posthuset at du nægter at modtage pakken, så sender de den tilbage uden beregning.. Posten er jo så flink :)
så kan du jo altid bestille en igen..
ang. det med hjemmesiden, så tror ligger den IKKE en varer EKSTRA i varekurven.. jeg vil skyde på at du har lagt en i varekurven.. trykket tilbage og trykket køb lige efter.. for hvis man trykker tilbage, så loader den ikke siden igen og derved opdaterer varekurven..
Faktisk bør man altid lige tjekke hvad det er man køber (der står trodsalt på siden når man bestiller), så rent juridisk har de formodentlig ikke gjort noget forkert, idet de har fået af vide at du har bestilt 2 PSUer.. Du har omvendt 14 dages returret ifølge købeloven, idet det er postordre... såå....
og ang. retur med penge, så mener jeg at de må være 1 md om det.. og hvis de skriver at varen er i restordre, så har de faktisk mere eller mindre dækket sig ind, da privatpersoner ikke har krav på godtgørelse eller kan hæve købet pga. "langsom" levering.. .
men jeg håber da meget de er gode nok, for har lige bestilt en HD der.. godt nok i restordre, men det er så prisen jeg må betale for at få den 70kr billigere...