#14 da du ikke siger noget om det selv kunne det godt se ud til jeg ved mere om HT end du gør med din kommentar, grovt set er det at presse 2 opgaver ned et sted der normalt kun er lavet til 1, men det hjælper en LILLE smule da der er lidt "ekstra plads", men det er ikke ret meget, det er en meget udetaljeret forklaring men den passer grovt set.
#15, den er dyr rigtigt nok, men den er så også den bedste af sin slags, og indtil videre køre de fleste Dualcore CPU'er 2.6 uden problemer, og det er sq en nice Singelthread performance. Læg mærke til at jeg sætter testen igang på den "ene CPU", uanset om jeg køre en, eller 100 programmer, så længe det kun er på CPU "2" skulle jeg opleve noget når det samme, så længe jeg holder det andet jeg vil lave på CPU 1, altså holder mine opgaver separeret.
det der irritere mig er at Intel ikke gør noget ved varme og strømforbruget som rendte løbsk med Prescott, en 90nm NW kerne ville ha været meget federe, og de kunne stadig implementere SSE3 og 64 bit med tiden, som sagt SOI er bare ikke det værd, en 65nm nw ville ha ydet noget nær det samme og udviklet meget mindre varme ^o), men selvom de havde gjort det mangler de stadig de ting som gør A64 til sådan en über CPU.(ikke Fanboy, i kan bare skrive hvis i har en anden mening) jeg kan da godt kritisere en AMD CPU hvis det er det i vil se :P.. NW P4'eren havde den fordel at den havde meget større båndbredde og udviklede ikke ret meget varme.. det gjorde de sidste XP'ere dog heller ikke, men ja det var også derfor bla. det ikke ga ret meget at smide Dual channel efter XP CPU'erne, CPU'en kan ikke udnytte båndbredden, samme problem som der var med PIII'een og DDR ram.