BANG, er ikke ude på ballade ;) - Men er faktum som du også selv nævner det "men hvis man befinder sig et sted hvor størstedelen (faktisk de fleste) ikke gør det, så bør man måske bare droppe det og lege med det et andet sted. "
Er lige netop min pointe... - Man bør holde det et andet sted hvis folk ikke er vilde med det... ;) - Problemet er bare jeg personligt ikke ønsker at "tilbede" et sted som spytter på mig, hvis du forstår? - Altså hvis holdningen er benching er noget fis et sted, så er det da ikke det sted man tester for?
Tester for ingenting, eller XS / BIT / OCinfo, men går ikke ret meget op i det, vil meget hellere teste for et Team-CPH, men tror jeg er lidt for... Ubetydelig til at kunne være en del af det, men må sq sige at jeg synes det ville være enormt fedt hvis T-max, Jacob Hansen, w3ber og jeg kunne lave noget fælles en dag ;)
EDIT: Jeg skal lige huske at stoppe mens legen er god, og sker intet research før der er artikkel oppe om forsøget ;) - SS's bliver også først public derefter, måtte som deltager i forsøget ikke få SS's ;) - men bliver dog skuffet hvis jeg ikke modtager efter artiklen er published ;) (og det var de SS*s jeg selv tog det drejer sig om... :D)