Jeg har lige købt et X800GT256MB grafikkort og et Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Music og dem skal jeg selv bruge i det nye system.
Men her kommer det jeg skal have hjælp til. RAM. jeg kan ikke finde ud af det med timeing CL4 og CL5 osv..
Jeg er kommet frem til at PC2 5300 er kommet godt ned i pris og jeg tror da også det er dem jeg vil have.. men hjælp hjælp hvad skal jeg købe. Jeg skal ikke OC dem så de skal bare være ok som de er..
jeg har lidt set på disse.. men er der nogle der er bedre til næsten sammen pris +/- 200kr
hvis du alligevel skal køre stock så ville jeg vælge geil ram'ne...Men man kan aldrig vide hvornår man får lyst til at OC'e dem og derfor ville jeg vælge kingston ram'ne...
#0 snup da 2*1gb af de billigste DDR2 du kan finde... jeg tror at når vi er oppe i de hastigheder som fks. PC4200/5300 så er det ikke så meget MHz der mangler men nærmere mængden.. og mange nyere spil + programmer æder gerne 1.5-2gb ram... ;)
Nu ved jeg ikke så meget om DDR2 men tror da at man ka få nogle 2*1gb kingston value PC4200/4300 som er billige og ganske udemærkede... :)