Norton vs Avast

Diverse d.  10. oktober. 2005, skrevet af Chronos
Vist: 575 gange.

Chronos
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2005 11:46:33
Svar/Indlæg:
566/150
Ca 50% af dem jeg snakker med sværger til norton antivirus mens de andre sværger til avast. så jeg ville lige høre jeres meninger om de 2 programmer. personligt har jeg altid brugt norton men det er rimeligt tungt, så jeg overvejer lidt at skifte, men tænkte jeg lige ville høre jer først :)


tak på forhånd!

foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2005 11:59:03
Svar/Indlæg:
1685/240
skiftede selv til avast for ca. ½ år siden.... da jeg skiftede startede min maskine hurtigere op, der blev fundet nogle virus som havde ligget uset af norton gennem lang tid - og den kører generelt bare bedre....

thumbs up til aVast, thumbs down til norton..

\\foo`



preachs
 
Overclocker
Tilføjet:
11-10-2005 11:40:54
Svar/Indlæg:
6/1
Det er klart at Avast finder noget mere end Norton, for jeg men er at Avast også tjekket for noget spyware også, og det gør Norton ikke speciel grundigt, men jeg ville helt klart vælge Avast, da det ikke er så tungt som Norton



the
 
Superbruger
Tilføjet:
11-10-2005 15:44:33
Svar/Indlæg:
1019/119
har du spist søm :e helt klar avast, jeg brugte og så norton før hen og så skiftede jeg til avast og der blev fundet nogen viruser som norton ikke kunne finde. hvis du heller vil bruge norton så skal du ikke komme sener og sige din computer ikke virker :e




THILE
 
Superbruger
Tilføjet:
11-10-2005 16:44:43
Svar/Indlæg:
110/10
http://www.virus.gr/english/fu...

Kaspersky er det ultimative indenfor sikkerhed. Også derfor andre antivirusprodukter anvender deres scannings teknologi.

Selv er jeg også gået væk fra norton og kører med Avast. (gider ikke det sløve norton)



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2005 18:29:21
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg har kun brugt Norton få gange, men skiftede straks over til noget andet - ligemeget hvad...

Det er omstændigt og besværligt og tungt for ens PC at køre med - og så er de alt for sent ude med opdateringer af deres virus definitioner. Deres undskyldning er som sædvanligt, at de vil gennemteste inden de sender opdateringer ud, men det hjælper ikke når vira ikke venter, og stort set alle andre kan gøre det bedre.

Det er et meget godt eksempel på når en organisation vokser sig for stor.