Er i da fuldstændigt syge i roen???
hvordan kan i sidde og sige at det er naturligt at vi spiser dyrene og omvendt, uden på nogen måde at tage stilling til hvordan dyrene behandles..
Det er meget muligt gruppen (PETA) har brugt uortodokse metoder til at vise et billede af hvordan dyr angiveligt bliver behandlet, dette tager jeg selvfølgelig kraftigt afstan fra.
Når så vi skal diskutere denne film, kan jeg ikke se hvordan man kan være så hjernedød at sige at det er dyrenes nerver der får dem til at bevæge sig, når de bliver pelset.
HAR I OVERHOVEDET SET FILMEN? Dyrene blinker med øjnene og ligger og vrider sig af smerte. Det er ikke sådan et dyr gør når nerverne efter død spiller ind.
Min far er jæger, og jeg har adskillige gange set både høns og andre dyr sprælle, men de dyr der er i filmen er tydeligvis levende...
Så lad venligst være med at komme med jeres MEGA kritiske kommentarer overfor dyreaktivitgrupperne, jeg ved de laver nogle åndsvage ting en gang i mellem, men det kan på ingen måde måle sig med de pinsler mange af disse dyr gennemgår.
Jeg beder ikke om at folk skal donere tusindvis af kroner, jeg mener bare der skal tages kraftigt afstand til de folk der udøver sådanne former for tortur.
Og i må forhelvede stoppe med at retificere jeres kritiske kommentarer med beskyldninger om, at enkelte medlemmer fra dyreaktivistgrupper har begået åndsvage uansvarlige handlinger. I må da forstå at det drejer sig om mange personer, hvoraf ekstremt få er brodne kar, der ikke kan se anden udvej end at ty til disse uortodokse metoder.
Det er en form for ekstremt snæver synet holdning, jeg ser i disse besvarelser, i er rigtigt gode til at kritisere, men prøv nu at se tingene fra flere sider... TAK!