Ville høre om det her er et okay kort ? Vil gerne ha et GFX med 256 MB Ram til omkring den pris som det kort koster og så skulle ydelsen også være okay, hovedsageligt skal det bruges til spil :)
Og har hørt at Geforce 6600GT yder utroligt godt i forhold til prisen :)
Hvor meget vil det der score i 3Dmark 2001 ? (Er bare nysgerrig)
Du kan få et ASUS 6800GT billigere end det der... godt nok kun med 128 ram, men det er ikke det store problem... GPUen giver mere ydelse end rammen gør.
ekstra ram på GFX gør at dine spil stadig kan køre bedre selvom du måske kun har 512 eller 1 GB ram i maskinen, så inden længe kan det meget vel betale sig, bare se WOW og BF2 nu.
6800GT modellen med 128MB DDR ram er ikke det ekstra værd. De ekstra pixelpipelines og den ene vertex shader betyder utroligt lidt i forhold til et almindeligt 6800. Og med lidt held kan du uden problemer åbne dem med rivatuner. Så spar de kroner og invester i en Zalman VF700 og et 6800. Så har du et glimrende støjsvagt kort til en fin pris.
Ja og min scorer mere i 2001 end dig hehe, hvor langt er vi så? tjek hvor meget oc du har på dit kort, og hvor tweaket dit system generelt er, og kig så på mit. Se de 100 point kan vist være ligemeget.
får 4100 i 2005 hvad med dig? og hvad er forskel på LE og 6800?
LE kortene har 8 pixelpipelines og 4 vertex shadesr. Core/mem er på 300/700. Mit er så åbnet til 12/6 med rivatuner, den sidste pipeline giver grafikfejl.
Jeg rammmer cirka 5000 med 460 på core og 924 på ram.
Det er jo også lidt noget andet end 400/800 vil du ikke også sige det? Man kan ikke sammeligne det, hvis det ikke kører stock efter min mening. Men tjek den test der, synes selv et var ok læsning.
Og vurdere om det marginale forspring kortet har til et almindeligt 6800 er merprisen på 400,- værd. Det er det efter min opfattelse ikke tæt på at være.
Hey det var jo ikkr prisen, men mere om der var noget at hente, og det er da der.. Måske ikke i FPS men mere i at det kører mere smooth pga gfx ikke skal ind i system mem, og kan afvikle det hele i sin egen hukommelse.