Nu kan jeg ikke blamere med at jeg har prøvet en copperhead, men er den ikke meget lille ? Jeg har godt nok en lille hånd, men synes fanme det bliver ubehageligt hvis musen er mindre end min mx500(Yep, jeg er old school). Tænker mest på højden. Jeg bruger min mus til photoshop, lidt små gaming og generelt computer brug en mass. Der synes jeg at mx500 er genial, har prøvet mx1000 den er kun bedre. MS 4.0 er knald ringe, det samme synes jeg om 3eren. Alle de mus der har været lavere har jeg bandlyst og kastet rundt med, der er jo ikke plads til ens hånd... Sgu.
Som sagt har jeg IKKE prøvet Razeren. Jeg synes du skal gå ud og danne dit eget indtryk, flet ned til den nærmeste computer forhandler og prøv de forskellige muse. Noget af det vigtigste er altså hvordan den er for din hånd. Mange siger "Amen den har ikke 8mega pixel som min xxxTr3me", men fuck nu det. Man kan altså næsten ikke mærke forskel på responstiden opløsningen efterhånden, lige meget hvad alle de cs tosser siger. Altså, jo, hvis du sammen ligner noget lort kontra noget godt, ellers er det en forsvindende forskel. Gå efter den der ligger bedst i din hånd.
Mvh. Rage