skod shg.

Diverse d.  19. oktober. 2005, skrevet af cribs
Vist: 190 gange.

cribs
 
Overclocker
Tilføjet:
19-10-2005 18:43:04
Svar/Indlæg:
82/39
man køber et bundkort, der bliver ved med ikke at boote og går ned inden for 1-2 minutter. Ringer til deres supporter, der siger at man kan sende produktet tilbage indenfor de 14 dages returret og få pengene tilbage, og derefter købe et nyt hos dem, som man oprindeligt ville. Derefter modtager man 3 mails fra dem, en hvor bundkortet er testet til ikke at virke, en hvor det virker og minsandten en til hvor de vil have 288 kroner for at have testet det og sende det tilbage, selvom jeg har skrevet på min RMA at jeg ønsker pengene tilbage..
(varen er afleveret i oprindelig stand..)

SKOD FIRMA!! :x

heinrich
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2005 18:44:34
Svar/Indlæg:
1341/56

ring dog til dem og forklar hvad der er sket, så er det nok slet ikke så stort et problem.



Soldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2005 18:49:19
Svar/Indlæg:
286/42
Har også kun haft positive erfaringer med pågældende forhandler.
Kender dog godt følelsen fra erfaringer med andre forhandlere.
Good luck :)



vinz
 
Superbruger
Tilføjet:
19-10-2005 18:52:03
Svar/Indlæg:
836/54
2# ja osse her



SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2005 18:57:00
Svar/Indlæg:
1503/128
Ja for pokker et skodfirma, som behandler hundredevis af bestillinger hver eneste dag, og så måske har lavet en svipser med netop din bestilling.

Tør øjnene for fanden!

God damn jeg hader de hersens whiner-tråde :(



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2005 18:57:46
Svar/Indlæg:
6052/189
Jeg sidder faktisk og mugger lidt..

Har ikke ringet til dem endnu... Min sag er at jeg igennem en ordre har fået tilføjet 2 varer.. over 2 gange.. intet problem.. jeg skrev en mail med hvordan og hvorledes. det gjorde de bare.. intet problem.. der kom svar inden for 5-6 timer..

Så var det at de ikke har flere 3000+ venice'er på lager..

Skriver en mail til dem om de har mulighed for at strege den venice og sende alle de andre ting, som var det en normal ordre.

Intet svar efter 24 timer.. Skriver en mail igen.. denne gang mere specifik og bedre.. igen 24 timer.. intet svar..

Hmm..

Mvh



hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2005 19:02:35
Svar/Indlæg:
2440/66
#6 deres email service er under al kritik, prøv at ringe til dem istedet (hvis du kan komme igennem)... shg har mange varer og er forholdsvis billige, og det er (no surprise) gået ud over supporten.



Disco
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2005 19:04:00
Svar/Indlæg:
270/58
#0: "...selvom jeg har skrevet på min RMA at jeg ønsker pengene tilbage.. ." Håber det er en skrivefejl, ellers ligger problemet nok der. Det er ret svært at gætte du vil bruge din fortrydelsesret hvis du skriver RMA ;)