Inspireret af, for nyligt at opdage hvor grim den medfølgende lydafspiller til mit onboard lydkort er, har jeg fundet det passende at starte en "intet kan være grimmere" tråd.
Den går i alt sin enkelthed ud på at battle sine egne skrækeksempler på grimme brugeroverflader til software mod de andre i den her tråd.
Læg eksempelvis mærke til hvordan et billede af Saturn optager en pæn del af selve afspilleren i en smuk udført rondollis.
Jeg kan oplyse at det ikke er en knap der fører en videre til noget relateret, nej det er såmænd blot en smukt, og i øvrigt for afspilleren, utroligt relevant udsmykning.
Desuden kan det nævnes at de grove og meget anti - antialiasing kanter på hele afspilleren ikke kommer af en begrænset opløsning på screenshottet, eller grim tilskæring af biledet (screenshottet er bare taget på hvid baggrund). Det er blot den opløsning kunstneren har valgt til at være det passende for afspilleren.
Indtil videre synes jeg at Realtek AVrack er en ret værdig besidder af tronen, men prøv om i kan vælte den af!
Fik også ved et uheld startet det AVrack skidt i går, da lyden ikke virkede på klappen. F'''''''''''''''''''''''''''''ck det var grimt!!! :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
#9 synes faktisk at den asrock hjemmesiden kommer meget tæt på tronen!.... "'Motherboard, we master it!" all your base are belong to us, you have no time to escape, make your time!
Hehe, tvivler på jeg kan lave samme nummer i Tyskland :P - Var henne i ved en Audi forhandler en dag, og blev straks anset som protentiel køber af en A8 6.0L ;) En skam at min kørelærer trækker det lort i langdrag - sgu fanden om han ikke er 2-3 uger om at tilmelde mig køreprøven, JUHUUU!? - Først d.22, ville have været nice at ta' den Audi på en prøvekøretur da :P
har ikke lige et SS af det men vil mene at påstå at Redstorm overclocking utility kommer på en flot førsteplads, hvad ikke blot vedrøre brugerflade men også brugervenlighed. det er det dårligste program i HELE verden lige efter MS Office.