Elitebruger
Tilføjet:
21-10-2005 15:18:13
Svar/Indlæg:
512/68
Som flere af jer har set så havde jeg en dum sag med en vis Teis herindefra som ikke helt overholdt sin del af aftalen...
Har dog fået snakket med ham og vi har måske fundet ud af noget...
Ja, dum som jeg er så laver jeg en aftale her i starten af måneden med en vis: McQuade aka Lars Rasmussen herindefra!
Ok, han sku bare ha en gammel comp som jeg havde stående i kælderen så han kunne surfe.
Jeg sir at jeg vil sende og installere win for 250 kr og vil enda gøre det samme dag så han havde comp inden weekenden....
Han siger så at han ville smutte ned og sætte penge ind, og jeg som en flink OC bruger sir sku til mig selv. Ok, man kan vel hjælpe en OC'er i nød (ingen comp er fandema surt!!)
Jeg pakker comp og sender den og sender T&T nummer. Der går nogle dage hvor jeg ikke hører fra ham og tænker at han har fået comp og er tilfreds. Jeg glemmer lidt og en uge senere tjekker jeg lige om pengene er gået ind.
Der er så ingen penge!
Nu er det så 2 uger siden og stadig ingen penge og jeg begynder at skrive til ham uden svar! Ringer os, men ingen svar.
Ringede så idag fra et andet nummer og han svarer, men efter jeg sir mit navn blir der lagt på. Ok, tænker jeg - kan jo ske at forbindelsen røg. Jeg ringer igen og intet svar.
Venter et par timer og ringer fra et nyt nummer - han svarer igen og så snart jeg siger mit navn blir der lagt på!!
Hva fanden er det for nogle folk der er herinde!!
Ja, undskyld jeg spørger, men er sku lidt træt af det! Næste gang blir der sku ingen flinke træk fra min side - og det er fandema synd at det skal blive sådan herinde på denne gode side!!
Hvis nogen kender manden så sig lige noget til ham!