Norton Ghost problemer

Software d.  21. oktober. 2005, skrevet af MSGDiller
Vist: 247 gange.

MSGDiller
 
Superbruger
Tilføjet:
21-10-2005 21:18:02
Svar/Indlæg:
160/93
Idag ville jeg gendanne mit c-drev, da jeg syntes computeren var blevet lidt sløv på det sidste!
Det har jeg gjort mange gange indenfor de sidste 6 mdr og uden problemer!

Det endte så med at da jeg ville gendanne så frøs norton i opstartsfasen, lige der hvor den skulle til at gendanne. Det betød så at jeg ikke kunne få C- drevet gendannet og heller ikke komme ind i windows igen, så jeg formatterde og ville så forsøge at Ghoste igen. Men samme problem. Norton fryser!
Nå tænkte jeg, jeg laver da bare et nyt image som jeg så kan bruge næste gang. Da jeg så ville lave et image af - drevet, så gør den sq det samme! Fryser lige efter reboot, der hvor den skal til at lave image! Såå jeg har formateret 3 gange idag!!!!

Nogen der ved hvor porblemet ligger? jeg har intet hardware mæssig de sidste 6 mdr! Og nu har jeg (igen) en ren HDD med ny win og alt up to date! Det vil jeg gerne kunne køre ind igen når min pc bliver sløv! Men hvad gør jeg?




Ghe2
 
Superbruger
Tilføjet:
21-10-2005 22:42:11
Svar/Indlæg:
732/39
Har set samme problem et par gange og er stoppet med at bruge Ghost...mange har problemer når de skal gendanne til en SATA disk, den eneste løsning jeg kan tilbyde ( virker for alle jeg kender ) er Acronis True Image..er meget federe og klart mere stabilt end Nortons crappy ghost.



MSGDiller
 
Superbruger
Tilføjet:
21-10-2005 22:50:10
Svar/Indlæg:
160/93
Hvor køber man det henne?



Silent
 
Skribent
Tilføjet:
21-10-2005 22:51:59
Svar/Indlæg:
3222/204
Måske defekt medie eller sådan?
Bruger selv ghost (ligger som boot image cd) og det virker hver gang.