Overclocker
Tilføjet:
21-10-2005 22:01:17
Svar/Indlæg:
283/99
jeg har jo fået nye HDD spinpoint 200gb sataII) - men den driller lidt :(
jeg ved at den kun kører 1,5 g.. og jeg har da også fået afide hvor jeg kan ændre dne til 3gb (inde i enhedshåndtering/ ned under hddérne og så Sata) men når jeg vælger at den skal køre ed 3gb også jeg så har genstartet, så står den til 1,5gb igen :( og sådan blir det ved...
jeg har ligesom på fornemmelsen at den ikke er installeret ordenligt.. forid under "harddiskene" i enhedshåntering ligger harddisken IKKE under SATA men under "nf4 ADMA controller", og den ligger ikke som primary men som "secondary channel". og inde i windows, så nede i højre ligger der hele tiden "sikker fjernelse af hardware" (som jeg kun har set når jeg har en mp3 afspiller monteret), og åbner jeg den,så ligger min hdd derinde i, hvilket jeg ikk rigtig forstår :S
SÅ: hvad har jeg gjort forkert?
hvrofor vil den ikke køre 3gb, som den er beregnet til, og som mit mobo understøtter? Hvortdan kan jeg løse dette problem? er min HDD overhoed ordenlig installeret?
værd at vide:
jeg HAR fjernet jumperen, som gør at den kun kører 1,5.
Jeg bruger KUN denne ene HDD.
jeg HAR opdateret til nyeste bios version, samt downloadet den nyeste system driver til mobo.
system specs:
DFI lanparty nf4 sli-d
amd64 venice 3000+
samsung spinpoint 200gb sataII
XFX 6800gt
550watt LCpower psu