Genoprette (for)tabte filer?!?!

Software d.  22. oktober. 2005, skrevet af PerFecTioN
Vist: 477 gange.

PerFecTioN
 
Superbruger
Tilføjet:
22-10-2005 18:05:53
Svar/Indlæg:
32/30
Hej!
Jeg har lige købt ny computer, m. harddisk, og i den forbindelse har jeg overført alle mine gamle filer til den nye harddisk. Alt fungerede fint, filerne var der, men så skulle jeg lige overføre noget mere fra den gamle harddisk, og så kom balladen. Da jeg startede systemet op igen, gik scandisk igang med at genoprette filer i rimelig lang tid.
Da jeg kom ind i Xp, erfarede jeg til min rædsel at jeg ikke kunne komme ind i den mappe hvor jeg havde lagt mine filer. Nu har jeg den mappe som jeg ikke har adgang til, og som fylder 0 byte. Men når jeg ser på egenskaberne for drevet, kan jeg se at 35gb er brugt, dvs. at filerne ligger der, men jeg kan bare ikke se dem! Men hvis al den plads er brugt, må de være der et sted, og de skal bare kunne genoprettes!! Please hjælp mig, er der ikke en eller anden måde jeg kan få dem igen på?? ER helt i vildrede!!!

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2005 18:44:01
Svar/Indlæg:
6052/189
Jeg har kun en delvis løsning på dit problem..

Brug programmet "Getdataback for NTFS" ( eller fat32 om du vil :e )..

www.getdataback.com

HVORFOR den har gjort det kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Mvh



PerFecTioN
 
Superbruger
Tilføjet:
22-10-2005 19:57:12
Svar/Indlæg:
32/30
# Tak for linket, det ser ud til programmet virker, men man skal betale for at få lov til at lave recovery☹ Har du andre programmer som ikke koster 80 euro at bruge, eller er det her det eneste program man kan bruge?
Michael