Superbruger
Tilføjet:
22-10-2005 21:00:23
Svar/Indlæg:
361/82
Jeg skal til at invistere i en HTPC, som jeg selvfølgelig selv skal samle da det jo er sjovt, men jeg i tvivl om hvad jeg skal samle den i og hvad jeg skal smide i den.
Det eneste jeg har lagt fast er at cpu'en enten skal være en amd mobile eller intel mobile da de bruger mindre strøm end en alm cpu. En stor HD skal der også i så der er plads til musik og film.
men alle de andre dele ved jeg ikke hvad skal være da jeg aldrig har samlet en HTPC før og er meget i tvivl om hvad jeg skal smide i den.
Den skal kunne vise ordentlig billede på en 28" widescreen, men behøves ikke tvtuner - venter med at invistere i sådan en. men er i tvivl om bundkort, ram, gfx, kabinet og det løse.
håber der er en der kan give en hjælpende hånd til at foreslå gode dele, men ikke sindsygt urimelige dyre dele.
mht hvis man vølger en amd cpu med Turion 64 Mobilteknologi kanman så bare bruge et alm socket 774 bundkort eller skal man bruge et speciel? er der stor forskel på 35W og 25W modellen?
er det at foretrække en amd mobile frem for intel mobiel cpu eller det lige meget hvilken man vælger?