Da jeg fik det brændte jeg ca. 10 Cd-rom'er, da jeg på daværende tidspunkt ikke have fået leveret de DVD'er jeg havde bestilt. Brændingen gik fint af disse CD-rom'er, omend jeg kun kunne få den til at brænde med 16X.
Idag fik jeg så mine DVD'er. Det er Verbatim DVD-R 16x speed photo-printable, så jeg mener at kvaliteten skulle være tiptop.
Men påtrods af dette har jeg kun fået fejlbrændinger. 5 i træk og jeg tør ikke brænde flere, da jeg ikke vil ødelægge flere diske. Jeg har ikke haft nogen succesfuld brænding.
Den første brænding gik halv igennem før den fejlmeldte, og nu er det ligesom om den aldrig kommer i gang. Det hele starter fint, men så spøtter den disken ud og melder følgende fejl:
Write error at 00:00.00 Medium error (code 030C00)
Jeg aner ikke hvad det betyder og søgning på nettet har ikke været til meget hjælp for mig, da det hele bliver meget teknisk.
Er der nogen der kan hjælpe? Er der noget galt i indstillingerne? Eller er det brænderen, Dvd'erne?
Jeg har forsøgt at brænde med Nero Burning Rom og det medfølgende Plextor program, men begge giver fejlbrændingerne.