Samsung 930BF erfaringer.

Diverse d.  25. oktober. 2005, skrevet af JacobHL
Vist: 187 gange.

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2005 20:50:39
Svar/Indlæg:
1776/116
Godmorgen OC.dk,

Jeg har just invisteret i en Samsung 930BF og har den stående på mit bord, dog har jeg et par spørgsmål til andre af jer der har den.

* Hvordan tilter man det :S, pt, står skærmen helt lodret, hvilket ikke er helt optimalt, vil gerne have en lille hældning på den men jeg må indrømme at jeg ikke kan finde ud af hvordan. Skærmen er helt ny og jeg vil helst ikke vride for meget i den.

* Auto-adjust virker ikke med DVI :S, er det ikke lige nøjagtigt ved DVI at man har auto-adjust funktionen?, den siger bare "Auto adjustment not available"

* Er det bare mig, eller er samsung software ret dårligt? Har installeret det der magic tune og Natural color, kan huske at jeg fandt et sted i softwaren hvor man kunne skifte mellem profiler(text, internet, movie etc.), var fidusen ikke at man kunne skifte i dem direkte på knapperne på skærmen?

Ellers ikke så meget andet, fed skærm, meget behagelig.

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2005 20:58:50
Svar/Indlæg:
10398/435
faktisk er fidusen at man ikke skal bruge knapperne på skærmen :00

Auto adjust skal du ikke bruge ved DVI da det er et digital signal, altså skulle billedet være placeret præcis der hvor det skulle. Ved d-sub VGA kan billedet dog godt finde på at "skride" så derfor har man her en autoadjust funktion..

kan ikke svare dig hvad det angår tiltning.

Overbuary

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2005 21:00:28
Svar/Indlæg:
1762/50
Hvordan er den at spille på?

Og er den pengende værd? Har self overvejet overnævnte skærm, ellers bliver det en af de Nye ACER eller en Syncmaster 940B... :00

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2005 21:25:21
Svar/Indlæg:
1776/116
Har kun lige taget et lille spil Fear SPdemo, og der virkede den rigtig god.

Må indrømme at farverne er lidt specielle i starten, og kræver lige en mindre tilvending(i windows), men 15 senere lægger du ikke mærke til dem, og så er den virkelig fed.

Jeg skal naturligvis nok spille noget mere på den, og aflægge rapport.

#1, syntes ellers det er på skærmen at det ville være smart at kunne skifte profilerne... Takker for svaret mht. Auto-adjust.

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2005 17:19:17
Svar/Indlæg:
1776/116
Spillede lige lidt Fear igen(800*600, ca. medium details) og den er virkelig lækker. Har desværre ikke computeren til at trække details helt op, men damn den er lækker at spille på. Er dog nok ikke så kritisk på det punkt, men jeg syntes da definitivt det er en god skærm. Så ikke noget jeg ville kalde Ghosting, trailing eller hvad folk nu kalder slør nu om dage.

Jeg kan anbefale den.

Har dog stadigvæk ikke fundet ud af at tippe skærmen :/

DSL4LIFE

Superbruger
Tilføjet:
26-10-2005 18:48:06
Svar/Indlæg:
149/35
Hejsa!

Jeg kunne heller ikke finde ud af at vippe min i starten;) Men hvis du sidder foran den og holder på foden af skærmen, og samtidig skubber det øverste af skærmen tilbage, så skal den nok rykke sig. Bare rolig, der sker ikke noget ved det.....kun det der skal ske;)

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2005 19:00:22
Svar/Indlæg:
1776/116
Hey, du havde ret, jeg takker af hele mit hjerte *løfter kontorstolen op til anstændigt niveau* Nu har den den perfekte hældning.

Jeg havde godt prøvet en smule af det du sagde, men turde sgu ikke lægge kræfter i, den er jo helt ny, takker mange gange.

Rigtig fed skærm

DSL4LIFE

Superbruger
Tilføjet:
26-10-2005 19:06:15
Svar/Indlæg:
149/35
Det var da så lidt;)