Update * Bærbar vigtig data.!!

Software d.  26. oktober. 2005, skrevet af KillerFrog
Vist: 313 gange.

KillerFrog

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2005 07:05:06
Svar/Indlæg:
1950/230
Hej Baniditter.

Jeg har lige fået min værkføres bæbar, da den ikke funger mere.

Da han sidst lukkede den ned, kom der en fejl, der viste at der var en fil der ikke virkede, en VGA et-eller-andet, som sikkert har noget ned grafikkortet at gøre.

Men der ligger mange dokumenter og billeder han ikke kan undvære.

Hvordan får jeg data ud af den, selve windows installationen er lige meget, bare jeg får disse billeder/dokumenter ud.

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2005 07:07:21
Svar/Indlæg:
6052/189
#0:

hvis du har mulighed for at komme i fejlsikret og logge ind med en anden profil, kan du evt bruge programmet "Cain" til at bruteforce admin pass'et..

du finder programmet på www.oxid.it

Mvh

KillerFrog

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2005 07:51:52
Svar/Indlæg:
1950/230
Hej.

Jeg ved endnu ikke om jeg har mulighed for at komme i "Fejlsikret tilstand" da jeg ikke har haft den startet op endnu, men jeg vil prøve.

Takker. ;)

KillerFrog

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2005 07:05:31
Svar/Indlæg:
1950/230
Jeg har nu haft den startet op, og den starter selvfølgeligt det sted, hvor jeg har mulighed for "Fejlsikre tilstand, med mere", efter forkert nedlukning.

Hvis man vælger at starte i "Fejlsikret Tilstand" kommer den næste helt op til selv windows skærmen, men lige inden kommer der en blå skærm ( Hardware fejl ), og jeg når ikke at se hvad der står, inden den selv lukker ned igen.

Kan jeg koble en extern harddisk til denne bærbar, og via DOS kopiere mappen C:\Dokument and settings\XXX over på min extern harddisk.'!

foo

Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2005 12:01:39
Svar/Indlæg:
1685/240
det er ikke sikkert at du kan få lov til at se disken ude i dos, hvis det er USB - men kan du det, så burde det kunne lade sig gøre...

Ellers ville jeg se om jeg kunne få fat i et kabinet til en2,5" HDD (disk-størrelsen i bærbare), tage disken ud af den bærbare og koble den til en anden maskine - så har du den som et eksternt drev....