#0 kender kun til 1 ting fra dem af ... en jeg kender(han er bruger her inde) købte en A64 cpu derinde fra... ka ikke lige huske modellen men den var tydeligvis brugt/testet/retuneret før... så han modtog en cpu som ikke just var ny... men derudover kender jeg intet til dem... :)
Jeg har også oplevet at få en Winchester 3000+ derfra der åbenbart har været brugt før. Cpuen var dekket af sølvpasta og der var bøjet en del pins. Pinsene var dog rimelig lette at bøje tilbage på plads og cpu'en virkede fint så jeg har aldrig fået taget mig sammen til at klage selvom jeg ikke mener cpuen var værd nypris.
Expressdelivery og midtdata ligger forresten på den samme gade og jeg fik en informationsseddel underskrevet midtdata sammen med min cpu. Så noget kunne tyde på et samarbejde.
det er jo det samme som midt-data....det er så bare kun online man kan købe der, og supporten mht produkternes formåen er måske ikke så god da det nok kun er lagerarbejdere o.l......men ja køb roligt ved dem...samme firma som midtdata jo.