Hej jeg sider og prøver at komme forbi 250 på min P4 Northwood men den fucker i grafikken ved 250 FSB så jeg vil spørge om jeg skal have hævet strøm til AGP?
jo den har jeg skam låst...ellers ville det nok være brændt af på nuværende tidspunkt...men jeg kan kune give 1.50-1.60-1.70-1.80 volt til AGP'en...og 2#...hvad mener du? og hvordan gør jeg det?
kan altså ikke finde det...fatter ikke hvad du snakker om...jeg kan ikke indstille noget til T2 eller sådan noget i den stil....og der er ikke noget der hedder det du snakker om, hverken i bios eller manualen...
så er det min bios eller mobo den er gal med for der er ikke noget der hedder det der...der er noget som hedder SPD...men ikke noget der ligner det du snakker om...
jamen det er jo ikke engang mit mobo? så kan du jo ikke sammenligne? jeg kan enda se at der ikk er det samme i BIOS (jeg er glad for din store tålmodighed) men jeg kan ikke helt se hvad et sis 6xx eller hvad det nu var havde med det at gøre...læste det hele og fik ikke en dyt ud af det andet end at en 3.2 ghz maskine kunne rende 267 som jeg også gerne ville rende for så har jeg nået 4 GHZ