Problemer ved format af ny HD

Software d.  28. oktober. 2005, skrevet af Mester Konrad
Vist: 304 gange.

Mester

Overclocker
Tilføjet:
28-10-2005 21:49:05
Svar/Indlæg:
87/34
Ohøj alle sammen!

Har lige samlet ny comp. til mutti - til den har jeg købt en 40Gb Maxtor HD (Ata) og en 512MB Kingston PC3200 Ram blok - havde i forvejeven følgende dele:

Asus A7V600 bundkort
AMD Barton 2500+
GeForce 5900XT
CD-Rom drev + diskette drev

Jeg sætter min Win XP CD ind, starter computeren op, den går pænt igang men så, *skraalllll*, blå skærm og følgende besked dukker op på skærmen:

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Hvad skal det nu betyde? Første gang fik jeg den besked før den gik igang med at formatere...anden gang går den igang med at formatere disken, men efter 5% siger den at den ikke kan fortsætte, fordi disken muligvis er beskadiget (selvom den er helt ny - var ude og hente den hos SHG idag...). Nå...*blå skærm igen*....jeg starter op, den kører, og BLAM blå skærm IGEN - samme besked som før...

...hvad kan der være galt? Håber nogen kan hjælpe da jeg meget gerne skulle få denne PC igang O_o alt ser ud til at virke...

På forhånd tak for hjælpen!

Mester

Overclocker
Tilføjet:
28-10-2005 22:13:42
Svar/Indlæg:
87/34
Får også denne besked:

A wait operation, attach process, or yield was attempted from a DPC routine

Øh? Hvad sker der lige her! :x :x

Mester

Overclocker
Tilføjet:
29-10-2005 16:04:57
Svar/Indlæg:
87/34
Var hos SHG idag hvor de kiggede på disken og ram-klodsen...jeg stod selv og kiggede på mens Windows lystigt formaterede drevet og det hele. Så jeg tager sagerne med hjem, sætter dem i, og hvad sker der så? Intet! Blå skærm under opstart af Win! Siger jeg skal tjekke for vira og bla bla bla...
...hvad sker der :x :x x(