OC_Lan - lost stuff!!

Om siden d.  30. oktober. 2005, skrevet af Sajmon
Vist: 721 gange.

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2005 23:58:00
Svar/Indlæg:
6624/113
Ja.... Øhm...

Jeg tæskede rundt som en hovedløs kylling for at få trimmet vores afgang af til sjælland - så jeg fik desværre ikke min sorte hættetrøje med. Den kan ses flere steder på billederne fra LAN'et - og den hang over min stoleryg hvor jeg sad.

http://www.sajmon.dk/mazlink.r... <--- Billedet som hedder "PA280011.JPG" er den blandt andet vist på.

Hvis en eller anden har taget den med hjem, skal jeg gerne betale porto for at du gider sende den til mig. Var det mig der stod med en trøje som ingen vidste hvis var, ville jeg selv tage den og vente til der blev spurgt om at få den retur.

Ved du hvor den blev af, vil jeg modtage info om hvordan jeg får den tilbage, med kyshånd - og temmelig sikkert belønne med en pizza. ;)

Nu siger de fleste nok "jamen det er jo bare en trøje" - og ja det ER bare en trøje - men de er pissedyre, og DEN trøje har jeg en lidt speciel tilknytning til, af årsager som jeg ikke ønsker at kommentere her. :l Men den er ihvertfald vigtig for mig...!

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
02-11-2005 21:02:37
Svar/Indlæg:
1476/44
Så den sgu ikke, men jeg mangler ogsp min OC LAN 05' T-shirt :(

En eller anden knold stjal den sgu 😕

Hvis en eller anden person ligger inde med den er jeg villig til at betale 50 kr. i findeløn :e

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2005 21:35:34
Svar/Indlæg:
6052/189
#0:

Bare så du lige er opmærksom.. 404 på linket.