Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2005 14:42:31
Svar/Indlæg:
3169/185
Denne beslutning har været længe undervejs..
Jeg stopper på siden her..
Såfremt jeg skulle have glemt at være i handel med nogle kan i frit kontakte mig på f.eks Tweak.dk eller burn-it.dk - Førstnævnte stopper jeg på iløbet af en uges tid, burn-it fortsætter jeg uændret på.
Sagen er den at jeg ikke ville ødelægge stemningen helt op til OC-lan men beslutningen har været længe undervejs.
Jeg stopper da jeg ikke ser nogen grund til at diskutere ting som jeg ofte bliver "tvunget" til, når jeg er ajour i min sag. - Sluger simpelthen for meget energi, og som jeg har nævnt før, synes jeg der er gået meget af det hele af, fra tilbage ved den tid hvor HeO / Storm / Superfly / myth / gork / rod og en masse andre var aktive på forum.
- Og tilmed har jeg formået at gøre mig selv enormt upopulær blandt mange, hvilket er en flaskehals for min aktivitet på nettet.. Jeg vil ved samme lejlighed, løbene whipe folk som jeg bestemt ikke har noget imod fra min MSN liste, dette er intet personligt, jeg ønsker blot ikke der skal leakes oplysninger om hvorledes jeg kan findes online fremover.
- 12k
PS: Er du på ferie eller blot ikke når at fange denne besked indenfor en uges tid, så kan du kontakte en af dem som kan komme i kontakt med mig efterfølgende, f.eks T-max, Jacob Hansen, w3ber, myth, Frede24, Big G, SIOUX, MonK, Devil DK, Aphix, Djake, SlackeR.
Og bede dem om lige at hive fat i mig :)