Jeg har læst rundt omkring på nettet at det er meget nemt at lave et vcore-mod på et Asrock DualSata2 bundkort (http://www.ocworkbench.com/200... )
Jeg kunne godt tænke mig at gøre nummeret efter, da 1.45volt overhovedet ikke er nok til at gøre min Venice sjov :p
Sagen er bare den at jeg ikke er meget for at lodde på kortet. Jeg har læst at man istedet kan bruge en speciel type pen eller elektrisk ledende maling?
Er der nogen der har kendskab til sådan en, og hvor den eventuelt kan anskaffes/lånes?
Har haft samme board som dig og lavet 1,55V moddet. Det var ikke nok i mit tilfældet. Så har lige købt DFI. Det styrer bare. Før kunne jeg køre 265x10 på min Opteron. Nu er jeg foreløbig oppe på 285x10 ved 1.65V
du kan prøve noget.. men det kræver du har meget skarpt syn.
guiden siger man ska forbinde VID4 med SGND på de 4 x 2 huller lige ved siden af chippen.. dette kan man fx lodde..
man ka også gøre det på selve chippen ( forbind ben 28 og 29 ) det var det jeg gjorde. Du kan prøve at finde noget tyndt metal og stikke ind imellem ben 28 og 29.. som en midlertidig løsning.