Det er da dig der er lam! Han opretter et spørgsmål, fordi han ikke selv ved noget om emnet, og så giver man ikke dette som svar "Jo du laver jo bare en nu firmware til den ik... nollert spørgsmål.... "
Man behøves ikke lyde bedre vidende, bare fordi man blvver stillet et spørgsmål som man selv syntes er noget, som alle bare ved.. Det vil svare til at til at vi gjorde grin med en som spurgte "hvordan ser et sata(data) stik ud?". Du skal huske på at vi alle har været nybegyndere engang (ellers er du den første jeg har hørt om der er født med viden om hw...)
Hans spørgsmål er IKKE "nollert", da hvem andre end os nørder skulle have en chance for at vide den slags.
Hvis du ikke vil svare ordenligt på hans spørgsmål, så lad være med at skrive noget!
appropos nybegyndere, så syntes jeg det virker som om du er meget n00bs ang. tonen der skal være i et forum... (ved godt at mit måske er lidt groft)
sorry for Offtopic, men jeg følte lige for at #7 skulle høre ærlige menning, da hverken du eller andre som er "ny i branchen", skal have den slags svar.
Jeg kan desvære ikke hjælpe dig, da jeg ikke selv kender noget til ipod´en.