okay greves, tak for at du sådan set hænger mig halvt ud, uden at have snakket mere med mig end at du har skrevet 1 mail til mig, som jeg desuden har svaret på (i forgårs) med sidste linie - "hvis cpu'en er død når du får den tester igen så må vi snakkes igen" - hvor giver jeg dig anledning til at tro andet ?
Dårlig indpakning siger du, den var pakket i antistatisk pose (den man normalt bruger til hd's, der var 5 lag bobbelplast rundt om den, der var lavet en stødabsorberende pap plade hvor cpu'en var sat fast med gaffa tape, og lidt indpakning og til sidst var den pakket i en lille papkasse som var viklet ind i gaffa tape... dårlig indpakning ?
Der var ingen mulighed for at cpu'en kunne skøjte rundt eller på anden måde rasle.. eneste mulighed for at skade cpu'en ville være at give den et MEGA tryk og flade pakken helt ud.. det burde man ihverfald kunne se på pakken ved modtagelse.
Skal lige siges at selvsamme cpu er modtaget fra belgien, indpakket i samme papkasse og _1_ lag bobbelplast og et stykke tape - det klarede den fint - nu skulle den fra kbh til jylland med mere indpakning, det kunne den så åbenbart ikke...