Har godtnok ikke læst hele artiklen... Men synes det er på tide at der kommer lidt mere skub i udstyr til stationære Pentium M systemer, "alle" vil jo ha dem, men hvorfor skal vi spises af med kun 2 eller 3 (hvis vi tæller asus adaptoren med) bundkort muligheder, hvis vi vil ha os sådan et system...
Har lige fået mig en ny firma laptop, med godtnok kun en Celeron M 1400, men den er fandme lækker, og den køre praktisk talt alt hvad jeg bruger min pc til, fuldt tilfredstillende. Men hvis det ikke havde været for det elendige TiS chipset, hvor grafikkortet på forunderligvis dræber driveren alt for ofte, så havde jeg sku nok købt en magen til, til privat brug...
Har svoret til at mit næste system bliver med en Pentium M, men vil meget gerne ha muligheden for at vælge kvalitet i stil med f.eks. Abit, i den sammenhæng, og det mangler sku! Så shuttlen kan da være et skridt på vejen :D Og PCI-Ex8 er sku heller ikke så skidt, når de skal ha fat i lamerne 😉
En anden ting der lige fangede mine øjne, var den Xeon like cooler fæstnings metode, det er sku noget de kunne tage til sig i ATX/BTX så man er fri for alle de plastik retension bars, eller socket 775 max latterlige clips 😉