#33 Manifolden jeg linker til i #32, den kan fås i flere størrelser, så kig under Fittings --> fordelere/manifold der kan du se pics af 3 ud af de 4 han sælger.
Husk, du skal have blændpropper til de udtag du ikke benytter fra starten af, i den manifold du nælger at købe. Husk at tænk fremad, så du køber den rette størrelse manifold fra start af.
De gule slanger du linker til der, dem er der ikke angivet nogen størrelse på, så kan ikke svarer for dem. Men pumpen bliver vist nok leveret emd 10mm OD push in fittings, så for at holde det nemmest for dig selv, så hold dig til nogle tilsvarende ud til dine hdd kølere, og på manifoldene. (husk at købe 2, en til at splitte op, og en til samling igen).
Men det vil jeg kun anbefale dig, så længe du "kun" har 1-2 hdd kølere. Når du får numer 3 og derefter (og div. andre kølehoveder), så vil jeg anbefale dig, at du kører med 10-12m ID slanger mellem manifold 2, radi, reservoir, pumpe og manifold 1, og så 10mm OD slange mellem manifolde og kølehovederne (Husk den skal være hård pga. push in på kølehoveder).
Det vil nok give dig den bedste ydelse, når du har fået købt de sidste hdd kølere + CPU, NB og GFX kølere, hvis/når det bliver aktuelt.
God fornøjelse med samlingen, og velkommen på vandvognen :) :D